o mnie

Moje zdjęcie
Częstochowa, Poland
Hobby to ważna rzecz. W związku z licznymi pasjami, które się do mnie przyplątały i nie chcą puścić, doszłam do wniosku, że ktoś w końcu powinien wynaleźć sen w pigułce. Wtedy miałabym więcej czasu na realizowanie swoich pomysłów, które wciąż kotłują mi się w głowie. Na razie musi mi wystarczyć tyle wolnego ile mam :) KONTAKT: marta.mojepasje@gmail.com

RYSki - rysunkowe cuda!

RYSki - rysunkowe cuda!

Ostatnie posty

niedziela, 17 lipca 2011

* damsko-męska poszewka na "jaśka" :)

Jakoś tak trzymałam przez x lat otrzymane od mojej Mamy różne kawałki materiałów, z których swego czasu (oj daaaawno to było :) szyła mi sukienki... Ku mojej radości okazało się, iż mimo upływu czasu, materiały wciąż się nadają do wykorzystania. Pocięłam, pokombinowałam i wyszła mi z nich taka oto poszewka: 

a "damsko-męska" ... bo różowo-niebieska :)

1 komentarz:

  1. super pomysł!proste figury a ułożone odpowiednio jakże cieszą oko .

    OdpowiedzUsuń