o mnie

Moje zdjęcie
Częstochowa, Poland
Hobby to ważna rzecz. W związku z licznymi pasjami, które się do mnie przyplątały i nie chcą puścić, doszłam do wniosku, że ktoś w końcu powinien wynaleźć sen w pigułce. Wtedy miałabym więcej czasu na realizowanie swoich pomysłów, które wciąż kotłują mi się w głowie. Na razie musi mi wystarczyć tyle wolnego ile mam :) KONTAKT: marta.mojepasje@gmail.com

RYSki - rysunkowe cuda!

RYSki - rysunkowe cuda!

Ostatnie posty

piątek, 15 lipca 2011

* decoupage_wieszak

Ha! ostatnio udało mi się zgłębić "tejemną" wiedzę dotyczącą techniki decoupage - a właściwie raczej jej podstaw jak mniemam :) Zdziwiło mnie bardzo, iż przy wykorzystaniu dosyć prozaicznych produktów (a w zasadzie to raczej substratów :) ) można otrzymać dosyć niespotykane efekty.

Mając do syspozycji "szkło", drewnianą "płaszczyznę", kawałek papierowej serwetki oraz klej+lakier udało mi się wykonać moje pierwsze prace.

Efekty poniżej :)

 pierwsze próby na słoiku i butelce :)

 *******************************************************************

 Poniżej moje dalsze działania na elementach drewnianych:

Wygrzebałam z szafy stary drewniany wieszak
oraz zakupiłam "bazy pod kolczyki"

 Z serwetki wycięłam wybrane wzory, po czym oddzieliłam zewnętrzną warstwę, ...



 ... którą przykleiłam substancją nazwaną przez "specjalistów " mixem do decoupage ... po prostu klej+lakier ... dodatkowo pomalowałam również po wierzchu

Efekty, w porównaniu do nikłego nakładu pracy,
uważam za całkiem niezłe :)



P.S.
Drewno oczywiście można przed położeniem wzorków pomalować wg własnego uznania.
Następnym razem spróbuję z farbą pękającą, coś w rodzaju vintage :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz