o mnie

Moje zdjęcie
Częstochowa, Poland
Hobby to ważna rzecz. W związku z licznymi pasjami, które się do mnie przyplątały i nie chcą puścić, doszłam do wniosku, że ktoś w końcu powinien wynaleźć sen w pigułce. Wtedy miałabym więcej czasu na realizowanie swoich pomysłów, które wciąż kotłują mi się w głowie. Na razie musi mi wystarczyć tyle wolnego ile mam :) KONTAKT: marta.mojepasje@gmail.com

RYSki - rysunkowe cuda!

RYSki - rysunkowe cuda!

Ostatnie posty

sobota, 16 lipca 2011

* kolczyki

Kilka lat temu udało mi się podpatrzeć jak domową metodą z kilku "drucików" i koralików można wytworzyć biżuterię. Tak mi się to spodobało, że spróbowałam sama. Zakupiłam niezbędne elementy (później jak się okazało, musiałam dokupić dużo więcej, ze względu na moją bujną fantazję)  :)


mój zestaw tzw. "półproduktów":)

Zczęłam od prostych form:





Początkowo spędzałam dosyć dużo czasu buszując w internecie w poszukiwaniu pomysłów, które mi podpowiedzą cóż jeszcze można zdziałać z elementami, które posiadam...


następnym krokiem były bransoletki,
które obecnie w znacznej ilości zasilają moją kolekcję :)
 
Z czasem zaczęłam kombinować coraz bardziej,  modelina fimo, millefiori, szydełkowanie, drewno, i inne dużo dziwniejsze elementy, które po odpowiedniej obróbce mogłyby stać się kolczykiem - mam nadzieję, iż
w niedługim czasie uda mi się część z tych pomysłów zaprezentować (właśnie policzyłam, iż na chwilę obecną udało mi się wytworzyć ponad sto par kolczyków!) :)

Cała ta zabawa, oprócz niesamowitej satysfakcji, ma też inne plusy - od czasu, kiedy moje umiejętności podniosły się na tyle, aby można było rozpoznać, iż prezentowana rzecz jest jednak elementem biżuterii, kupuję tylko to, czego sama nie potrafię wykonać ... albo dostaję :)))

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz