o mnie

Moje zdjęcie
Częstochowa, Poland
Hobby to ważna rzecz. W związku z licznymi pasjami, które się do mnie przyplątały i nie chcą puścić, doszłam do wniosku, że ktoś w końcu powinien wynaleźć sen w pigułce. Wtedy miałabym więcej czasu na realizowanie swoich pomysłów, które wciąż kotłują mi się w głowie. Na razie musi mi wystarczyć tyle wolnego ile mam :) KONTAKT: marta.mojepasje@gmail.com

RYSki - rysunkowe cuda!

RYSki - rysunkowe cuda!

Ostatnie posty

poniedziałek, 12 marca 2012

* QUIET BOOK 3#

Wbrew powszechnym opiniom o wiecznej gonitwie przy małym dziecku, ja - korzystając z dotychczasowej łaskawości naszej Latorośli - żyłam sobie dosyć spokojnie nie wadząc nikomu (a przynajmniej takie mam przekonanie :) 

Działo się tak do momentu, kiedy spokój mój został "zmącony" przez pewną małą dziewczynkę zwaną Anielką, a dokładniej mówiąc jej Mamę, która przekonała mnie do realizacji projektu "Quiet book 3#" :) Z góry zaznaczam, iż bierności nie znoszę i otwarcie stwierdzam, iż z perspektywy dnia dzisiejszego składam  na rece Mamy 'A' wielgachne wyrazy wdziecznosci, ponieważ dzięki niej udało mi się zmobilizować i ponownie uaktywnić twórczo :) 

Tym samym powiększył mi się zbiór pomysłów, które  na szczęście, co jakiś czas rodzą się w mojej głowie. 

Realizację kilku z nich przedstawiam poniżej,
ze specjalną dedykacją >> Dla 'A' << :

"przodek"
"boczek"
"środek"
i konsekwentnie "tyłek"  :)))


Cała książeczka składa się z 12 stronic, oto i one:

> tort do udekorowania <
> decorate a cake <

< zasznuruj but >
< tie a shoe >

< puzzle >
< policz kropki >
< count ladybug dots >
< ubierz dziewczynkę >
< dress up a girl >
< szafa 'A' >
< wardrobe >



< torebka >
< handbag >

< portfel, wizytownik, klucze >
< purse, business card holder, keys >
< domino >
< przypnij elementy (słońce, chmura, jabłka, kwiat, renifer)  >
< bind elements (sun, cloud, apples, flower, reindeer >
< kwiat >
< a flower >
< zaadresuj list, przyklej znaczek >
< address a letter >
< przypnij kwiatki >
< button flowers >
< gra "pamięć" >
<
memory game >
< znajdź pary >
< find pairs >


... i to by było na tyle.  

Dobrej zabawy Anielko!


PS. 
Ogromniaste podziękowania dla Wszystkich, którzy z własnej nieprzymuszonej woli nieustannie powiększają mój zbiór różnistych materiałów, które wykorzystuję do realizacji pomysłów!








15 komentarzy:

  1. Ładne te rzeczy, i takie oryginalne. Jak dla mnie to ten wyszywany torcik jest najfajniejszy. Ale na pewno oprócz tego że jest ładnie zrobiony, to dlatego że lubię torty. Ogólnie mówiąc to zdecydowanie jestem łasuchem.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny pomysł, książeczka niezwykle kreatywna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda że nie mam córeczki, zaraz bym u Ciebie zamówiła taka książeczkę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. swietne! i znowu niesamowicie pomyslowe! :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Brakuje mi słów, żeby wyrazić zachwyt. Cudowne!

    OdpowiedzUsuń
  6. jej...wspaniałe!!!!i będzie nasze:):)!!!juz sie nie mogę doczekać!!! MArto, zmieniłaś moje koślawe marzenia w piękną rzeczywistość. Dziękuję!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) bardzo mi miło, że się podoba :) mam tylko nadzieję, że Anielka podzieli Twoje zdanie :))) oczywiście czekam na relację z urodzin :)

      Usuń
  7. podziwiam Twoją pomysłowość, chęć do działania i zorganizowanie przy 2 miesięcznym Maleństwie....:-}))))

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem po prostu rozwalona tym co tu widzę, same cuda :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie ma lekko w tej blogowej społeczności, więc nominowałam cię w zabawie- "Tell me about...".

    OdpowiedzUsuń
  10. WOW!!! Super! Wyczuwam tu nutkę Montessori ;) bardzo fajne nastawione na potrzeby rozwojowe dziecka zabawki i pomoce dydaktyczne w jednym ;) Wykonanie bomba !!! Jestem pod wrażeniem!!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. to jest książka roku! mistrzowskie wykonanie i ta precyzja jeśli chodzi o detale... super edukacyjna książeczka :)

    OdpowiedzUsuń
  12. You have the most amazing books EVER. I love them to pieces!!

    OdpowiedzUsuń
  13. WOW!!! A pomysł na domino suuuper. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń