o mnie

Moje zdjęcie
Częstochowa, Poland
Hobby to ważna rzecz. W związku z licznymi pasjami, które się do mnie przyplątały i nie chcą puścić, doszłam do wniosku, że ktoś w końcu powinien wynaleźć sen w pigułce. Wtedy miałabym więcej czasu na realizowanie swoich pomysłów, które wciąż kotłują mi się w głowie. Na razie musi mi wystarczyć tyle wolnego ile mam :) KONTAKT: marta.mojepasje@gmail.com

RYSki - rysunkowe cuda!

RYSki - rysunkowe cuda!

Ostatnie posty

piątek, 1 sierpnia 2014

* domki z balkonami

Od pewnego czasu kołacze mi się po głowie koncepcja zwariowanego domu, krzywego, nierównego i w zasadzie bez specjalnego przeznaczenia. Wczoraj z goła naszła mnie pewna wizja, jak mogłabym zrealizować swój pomysł. Na poczatku miałam w zamiarze zrobić aplikację z czterema balkonami... ale ja jak to ja przyszyłam  jeden z balkonów do góry nogami :))) no i tak już zostało. W zasadzie chyba całkiem pasuje, bo zwiększa poziom nieuporządkowania :)
 
Aplikacja na ściane w formie domku z balkonami, prosze bardzo!




faza pierwsza - 2D :)
 
 
faza druga - 3D - balkony :)
 


i całość  :)
i z lokatorami :)
 
Jeśli ktoś spyta " - a co to właściwie jest?",
moja odpowiedź będzie" - właściwie... nie wiem :)".
 
Na szczęście Dzieć wiedział - balkony stały się w momencie parkingami dla małych autek:)


2 komentarze:

  1. Śliczne te domki :-) Może by z takich zrobić ochraniacz do dziedzicowego łóżeczka? hmm

    OdpowiedzUsuń
  2. fajowe :D podziwiam :D i pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń