o mnie

Moje zdjęcie
Częstochowa, Poland
Hobby to ważna rzecz. W związku z licznymi pasjami, które się do mnie przyplątały i nie chcą puścić, doszłam do wniosku, że ktoś w końcu powinien wynaleźć sen w pigułce. Wtedy miałabym więcej czasu na realizowanie swoich pomysłów, które wciąż kotłują mi się w głowie. Na razie musi mi wystarczyć tyle wolnego ile mam :) KONTAKT: marta.mojepasje@gmail.com

RYSki - rysunkowe cuda!

RYSki - rysunkowe cuda!

Ostatnie posty

niedziela, 11 września 2011

* QUIET BOOK 2#

Niesiona weną popełniłam kolejną materiałową  książeczkę, tzw. "quiet book". Co prawda trochę mi to zajęło, ale dla mnie liczy się fakt, że udało mi się ją skończyć :) Tym razem format nieco większy od poprzedniej, co ułatwiło mi deczko wszywanie aplikacji.  Efekt, jak na zdjęciach:

tak prezentuje się całość

w miejscu wyhaftowanego przykładowego obrazka jest przeźroczysta kieszonka aby móc umieścić tam
swoją własną wariację
o taką na przykład
(czyste kartki można schować w kieszonce powyżej)



a to już strona pierwsza :) 

> kredki <
 
> przypnij świeczki na torcie <

> poskładaj gąsiennicę <


> złap motyle w siatkę <

> przypnij balony <

> przypnij ozdoby chionkowe <
> połącz odpowiednie elementy <

> umieść rzeczy w oknie <
> ułóż nutki na pięciolinii <


> przypnij wzorki motylkowi <
> przypnij koła wagonom <
> puzzle - ułóż iglo <

... i to w zasadzie to by było na tyle :) 
mam nadzieję, że zabawa dzieciakom się spodoba :)




























26 komentarzy:

  1. dzieciakom? ja bym byla zachwycona gdybym dostala taka ksiazeczke! przeciez to jest dzielo sztuki!
    tyle elementow! tyle ciekawych ukladanek! ..na prawde dzielo sztuki :) az brak mi slow :)

    xxxx
    marysza

    OdpowiedzUsuń
  2. Wielkie dzięki maryszko :) muszę zdaje się na trochę przestać z tym szyciem i odciążyć sąsiadów od hałasu maszyny :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. This is so cute!!! You are so talented! Thanks a bunch for commenting on my quiet book blog. I just love your pages, and your sewing technique. I want to link to your blog from my blog, is that okay? My favorite page is that butterfly/net page. -Anna (www.quietbook.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, your pages are adorable! If I make another quiet book I will definately refer back to your ideas. Thanks for sharing.

    OdpowiedzUsuń
  5. Twoja książeczka jest wspaniała! Takie też są Twoje pomysły!

    OdpowiedzUsuń
  6. pomysł odlotowy a wykonanie ....kurcze nie dałabym chyba rady z tym wycinaniem , obrabianiem itd. JAKIE TO PIĘKNE!!!!!BUŻKA e.a

    OdpowiedzUsuń
  7. Martula jesteś NIESAMOWITA... e.a

    OdpowiedzUsuń
  8. oglądam po raz któryś i za diabła nie wiem którą stronę uznałabym za najciekawszą , najładniejszą ???? e.a

    OdpowiedzUsuń
  9. myślę, że ocena "dziecięca" będzie najbardziej trafiona... no i niestety bezwzględna :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ja też to oglądam kolejny raz i...brak słów aby oddać zachwyt i zaskoczenie, że masz taki talent...Mamusia Cię długo ukrywała, dobrze, że jest net ;-) EB

    OdpowiedzUsuń
  11. nic się nie ukryje :)))))))))

    OdpowiedzUsuń
  12. Prześliczna, ciężko to przebić.

    OdpowiedzUsuń
  13. I really like your quiet books! I'm going to use some of your ideas for my daughter's book I'm giving her for Christmas.

    OdpowiedzUsuń
  14. cudeńko:) Rewelacja po prostu. Strona z gąsiennicą moim zdaniem najlepsza:) Gratulacje

    OdpowiedzUsuń
  15. Jestem oczarowana książeczką! Właśnie zachwycam się zdjęciami twojej pracy i rozmyślam czy uda mi się wykonać takie cudo dla moich chłopców... Ech zachorowałam na quiet book :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Dziękuję wszystkim za ciepłe słowa :)
    Kasiu, na pewno się uda, byle Ci nie zabrakło cierpliwości - a potrzeba jej sporo :) a dzieci na pewno będą miały wielką radochę :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Niesamowite!!!
    Wielkie brawa za pomysł.

    OdpowiedzUsuń
  18. I love all of your ideas! I'm going to mark this so I can use some of your great ideas for later! My favorites are the igloo puzzle page and the matching page with the snaps! Thanks for sharing!

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluje pomyslu!!! Czy moge to wykorzystac? No wprost idealna ksiazeczka dla naszej niuni jak juz podrosnie

    OdpowiedzUsuń
  20. Hi

    Your book is beautiful. Would you make it as a custom book for sale?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thanks for all worm words about my ideas :) I really appreciate U ask for book but actually I have 1,5 month baby at home, so, according to that fact every time consuming work I need to postpone for unknown future :)
      greetings :) m.

      Usuń
  21. Wielki szacun dla Twojego talentu!!!!
    Krzysiek G

    OdpowiedzUsuń
  22. That connect the items page is just brilliant!

    OdpowiedzUsuń
  23. beautiful
    thank you for sharing

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo ciekawa książeczka, inspirujące pomysły :) Zapraszam do obejrzenia mojego "dzieła" na hobbiko.blogspot.com i serdecznie pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń