o mnie

Moje zdjęcie
Częstochowa, Poland
Hobby to ważna rzecz. W związku z licznymi pasjami, które się do mnie przyplątały i nie chcą puścić, doszłam do wniosku, że ktoś w końcu powinien wynaleźć sen w pigułce. Wtedy miałabym więcej czasu na realizowanie swoich pomysłów, które wciąż kotłują mi się w głowie. Na razie musi mi wystarczyć tyle wolnego ile mam :) KONTAKT: marta.mojepasje@gmail.com

RYSki - rysunkowe cuda!

RYSki - rysunkowe cuda!

Ostatnie posty

czwartek, 26 listopada 2015

* mój miś

Jakiś czas temu wzięliśmy z Dzieciem udział w konkursie przedszkolnym dla dzieci i rodziców, pt. "Mój pluszowy miś". Ponieważ technika była dowolna, postanowiliśmy zdobić "3D MIŚKA". 

Pracę zaczęliśmy od wycięcia z grubego kartonu kształtu zwierza. Jedną stronę okleiliśmy 'miśkowatym' materiałem: 


 
a z drugiej poprzylepialiśmy mnóstwo papierowych kulek, które utworzyły 'miśka grubaska'.

W efekcie Stacho wykleił jeszcze 'Dziecko Miśkowe':
 
 

I całą rodzinkę oddaliśmy na konkurs :) 

 *  *  *

A dziś... odbieraliśmy z dumą wyróżnienie! :)))


Juppiii!!!



3 komentarze:

  1. Świetny pomysł , misio jest uroczy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje:)) super misie. Ja kiedyś z pewną dziewczynką stworzyłam w podobny sposób misia oklejając karton białym futerkiem i też wygrałyśmy:)) to chyba dobry sposób na misie;)))

    OdpowiedzUsuń
  3. faktycznie zabawa była niezła :) Stacho załapał i kleił kulki :) co prawda po jakimś czasie mu się znudziło ale i tak dzielnie asystował :)

    OdpowiedzUsuń