o mnie

Moje zdjęcie
Częstochowa, Poland
Hobby to ważna rzecz. W związku z licznymi pasjami, które się do mnie przyplątały i nie chcą puścić, doszłam do wniosku, że ktoś w końcu powinien wynaleźć sen w pigułce. Wtedy miałabym więcej czasu na realizowanie swoich pomysłów, które wciąż kotłują mi się w głowie. Na razie musi mi wystarczyć tyle wolnego ile mam :) KONTAKT: marta.mojepasje@gmail.com

RYSki - rysunkowe cuda!

RYSki - rysunkowe cuda!

Ostatnie posty

czwartek, 22 marca 2012

* krowa

Na szybko wrzucam krowę, która stanowi poniekąd "siostrę" żółwia i dino.


 

Z alpejskim pozdrowieniem - muuuuuuuu !!! :)


2 komentarze:

  1. Te krowy w Alpach nie są zbyt miłe, brr.
    Ale twoja jest cudowna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hi, Marta, pisze, bo mamy podobne pomysly. (pasjona.blogspot.de)
    Ja tez uwielbieám poduchy i ksiazki z tkanin.
    Ostatnio nie opuszcza mnie pomysl na album, jak chcialabym mojej corce (5 lat)sprawic...taki na cale zycie, - do osiemnastki ; ze wspomnieniami, anegdotami, aforyzmami i zlotymi myslami.
    Jakby cos takiego zatytulowac?
    Pozdrawiam
    Ewa

    OdpowiedzUsuń