o mnie

Moje zdjęcie
Częstochowa, Poland
Hobby to ważna rzecz. W związku z licznymi pasjami, które się do mnie przyplątały i nie chcą puścić, doszłam do wniosku, że ktoś w końcu powinien wynaleźć sen w pigułce. Wtedy miałabym więcej czasu na realizowanie swoich pomysłów, które wciąż kotłują mi się w głowie. Na razie musi mi wystarczyć tyle wolnego ile mam :) KONTAKT: marta.mojepasje@gmail.com

RYSki - rysunkowe cuda!

RYSki - rysunkowe cuda!

Ostatnie posty

sobota, 16 czerwca 2012

* LALKA DLA ELIZY

POST TEN DEDYKUJĘ
ELIZIE BANICKIEJ ORAZ JEJ RODZICOM

Kilka dni temu, trafiłam na stronę, której treść przykuła moją uwagę: 


Eliza choruje na rzadką  chorobę Niemanna-Picka. Koszt terapii jest niewyobrażalnie wysoki... Każdy z nas może dołożyć swoją małą cegiełkę biorąc udział w akcji "Szyjemy lalki dla Elizy". Uszyte lalki są wystawiane na aukcjach na Allegro.

Po zapoznaniu się z informacjami zamieszczonymi na stronie uznałam, że nie mogę przejść obok tego tematu obojętnie. Zarówno sam pomysł jak i determinacja rodziców są godne podziwu. Ilość osób, które udało się zachęcić do wzięcia udziału w tej akcji jest imponująca. Mam jednak nadzieję, że będzie ich coraz więcej i więcej, zarówno przygotowujących lalki jak i  kupujących je.

W poniedziałek uszyta przeze mnie lalka Lulu zostanie wysłana do Elizy. Mam nadzieje, że komuś się spodoba i osoba ta zechce przyjąć ją do swojego domu, wspierając tym samym leczenie Elizy.  

Oto i rzeczona Lulu:
sukienka "bazowa"
wersja ślubna




sukienka wierzchnia


sukienka koronkowa




narzutka / tren
 

opcja na chłodne dni :)

futrzany kubraczek

...musisz wiedzieć Elizo, że podarowanie Ci lalki, którą uszyłam dało mi bardzo wiele radości. Co prawda nie wyszła dokładnie taka, jaką planowałam, ale przecież nie to jest najważniejsze. Powstała z potrzeby serca i cieszę się, że choć trochę mogłam pomóc :) ...


Mam nadzieję, że choć kilka osób, które przeczytają ten post znajdą chwilkę i dołączą do grona twórców lalek dla Elizy. 

Poświęćmy chwilkę czasu dla tych, którzy tego czasu potrzebują.

2 komentarze:

  1. Fajna lalunia,ubranko bardzo ładne i pomysłowe:)
    Masz rację,koło takiego tematu nie można przejść obojętnie...życie jest niesprawiedliwe i jakże bywa okrutne dla tak niewinnych dzieciaczków...
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. hej hej ale fajnie ze mnie znalazlas :) widze ze robisz swietne rzeczy! bede zagladac :*

    OdpowiedzUsuń