o mnie

Moje zdjęcie
Częstochowa, Poland
Hobby to ważna rzecz. W związku z licznymi pasjami, które się do mnie przyplątały i nie chcą puścić, doszłam do wniosku, że ktoś w końcu powinien wynaleźć sen w pigułce. Wtedy miałabym więcej czasu na realizowanie swoich pomysłów, które wciąż kotłują mi się w głowie. Na razie musi mi wystarczyć tyle wolnego ile mam :) KONTAKT: marta.mojepasje@gmail.com

RYSki - rysunkowe cuda!

RYSki - rysunkowe cuda!

Ostatnie posty

czwartek, 7 czerwca 2012

* pokrowce na aparat foto

Z góry zaznaczam, że pomysł nie jest mój, ale tak mi się spodobał, że postanowiłam spróbować uszyć własne, na miarę swoich sił :) A ponieważ praca z filcem coraz bardziej zaczyna mi się podobać, zakupiłam niezbędne materiały i oto co powstało:


  


 
 

8 komentarzy:

  1. Very good idea!!! :o) I like it!

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie dziwię ci się,że cię zainspirowały. Uszyłaś śliczności, warte odgapienia;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super pomysł i wykonanie super, chyba też zakasam rękawy i biorę się do dzieła bo mój aparacik nie ma jeszcze ubranka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze polecam tą "robociznę". Szybko, łatwo i efekt zadowalający :)

      Usuń
  4. Bardzo fajne etui. Ja uwielbiam filc za jego strukturę, właściwości i szybkość wykonanian np. filcowej torebki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. przejrzałam wszystkie wpisy. masz kobieto świetne pomysły, zmysł artystyczny i jakieś chochliki w szafie, które Ci pomagają pomysły wcielać w życie (w szycie).
    często przeglądając twoje wpisy widziałam własne pomysły, ale w mocno wypasionych wersjach! szacuneczek, psze Pani Marto :)

    OdpowiedzUsuń
  6. 51 year-old Account Coordinator Ira Girdwood, hailing from Saint-Jovite enjoys watching movies like Claire Dolan and Flying. Took a trip to Brussels and drives a F150. sprobuj tutaj

    OdpowiedzUsuń