o mnie

Moje zdjęcie
Częstochowa, Poland
Hobby to ważna rzecz. W związku z licznymi pasjami, które się do mnie przyplątały i nie chcą puścić, doszłam do wniosku, że ktoś w końcu powinien wynaleźć sen w pigułce. Wtedy miałabym więcej czasu na realizowanie swoich pomysłów, które wciąż kotłują mi się w głowie. Na razie musi mi wystarczyć tyle wolnego ile mam :) KONTAKT: marta.mojepasje@gmail.com

RYSki - rysunkowe cuda!

RYSki - rysunkowe cuda!

Ostatnie posty

środa, 17 października 2012

* damsko-męskie znaki

...dziwny czas nastał... czas, w którym nie mam chwili, żeby nacieszyć się "moimi pasjami'... teraz mam zgoła nieco inną "Pasję", która ma już ponad 9 miesięcy i pochłania moją wolność :)  i dobrze, niech pochłania ile się da :) a ja tym czasem wygrzebię cosik z archiwum.

Na przykład takie damsko-męskie znaki mi się swego czasu wymyśliły:

... nie, nie jestem feministką :)

zawsze się mogę tłumaczyć, że to kwestia kąta
pod jakim wykonane zostało zdjęcie :)

a tak na prawdę, okazało się, że materiał "damski"
po prostu bardziej się rozciągnął :)




wybaczcie Mężczyźni :)


1 komentarz: