o mnie

Moje zdjęcie
Częstochowa, Poland
Hobby to ważna rzecz. W związku z licznymi pasjami, które się do mnie przyplątały i nie chcą puścić, doszłam do wniosku, że ktoś w końcu powinien wynaleźć sen w pigułce. Wtedy miałabym więcej czasu na realizowanie swoich pomysłów, które wciąż kotłują mi się w głowie. Na razie musi mi wystarczyć tyle wolnego ile mam :) KONTAKT: marta.mojepasje@gmail.com

RYSki - rysunkowe cuda!

RYSki - rysunkowe cuda!

Ostatnie posty

sobota, 10 sierpnia 2013

* kolorowe klamerki

Wiele dzieciaków lubi bawić się klamerkami. Zakupiłam ostatnio zestaw klamerek drewnianych, w celu przystosowania ich do nauki kolorów :) tak - kolorów. Prosta sprawa: klamerki, kolorowe prostokąty wycięte z katalogu farb, trochę kleju i zabawa gotowa:
Najpierw wspólne kolorowanie podstawki  :)

klamerki już oklejone, teraz czas przykleić kolorowe karteczki na podstawkę
i robota wykonana :)
teraz czas na zabawę!

przypinamy klamerki do odpowiedniego koloru
próbując właściwie go nazwać :)


... swoją drogą, patrząc na niektóre kolory,
sama mam problem z nadaniem im właściwej  nazwy... 


:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))) 






3 komentarze:

  1. Wesołe i kolorowe tak jak lubię!!! Idealne dla małych miłośników klamerek które giną z balkonu codziennie!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Super pomysł! Wspaniały do terapii dzieci z autyzmem! Dzięki za inspirację. Pozdrawiam. Beata

    OdpowiedzUsuń
  3. o kurcze, nawet nie wiedziałam... tym bardziej się cieszę :)

    OdpowiedzUsuń