o mnie

Moje zdjęcie
Częstochowa, Poland
Hobby to ważna rzecz. W związku z licznymi pasjami, które się do mnie przyplątały i nie chcą puścić, doszłam do wniosku, że ktoś w końcu powinien wynaleźć sen w pigułce. Wtedy miałabym więcej czasu na realizowanie swoich pomysłów, które wciąż kotłują mi się w głowie. Na razie musi mi wystarczyć tyle wolnego ile mam :) KONTAKT: marta.mojepasje@gmail.com

RYSki - rysunkowe cuda!

RYSki - rysunkowe cuda!

Ostatnie posty

środa, 30 września 2015

*papierowa droga

Witajcie :) jeśli macie "pod ręką" kartkę, drukarkę (bądź jakiekolwiek pisadło) + nożyczki, a do tego dziecię spragnione projektowania polecam prostą zabawę.

Wycinamy różne elementy drogi z papieru (proste/zakrzywione)  i pozwalamy dziecku puścić drogownicze wodze fantazji :) Uwierzcie, wychodzą bardzo fajne projekty, przy których okazji można dorzucać mimochodem zasady ruchu drogowego (przygotowanie znaków drogowych już niedługo). W naszym przypadku w ruch obowiązkowo poszła taśma klejąca, bowiem droga nie chciała współpracować i rozpadała się po każdorazowym przejechaniu autkiem, co nie ukrywam wyprowadzało z równowagi dosyć solidnie naszego Dziecia :)


 

 
 Główna arteria przygotowana :)

Budowa się nieco rozwinęła - ciężki sprzęt zainstalował się w międzyczasie na jednej z ulic.
Udało się nawet przygotować w niewiarygodnie szybkim tempie mieszkania komunalne :)
Niestety korki zagościły na trasie dosyć szybko:
Kamienie zebrane na spacerze też się przydały :)

Nad naszym miastem powstała też LEGO'wa kolejka linowa, intensywnie uczęszczana przez mieszkanców.

Życzymy udanej zabawy :)

4 komentarze: