o mnie

Moje zdjęcie
Częstochowa, Poland
Hobby to ważna rzecz. W związku z licznymi pasjami, które się do mnie przyplątały i nie chcą puścić, doszłam do wniosku, że ktoś w końcu powinien wynaleźć sen w pigułce. Wtedy miałabym więcej czasu na realizowanie swoich pomysłów, które wciąż kotłują mi się w głowie. Na razie musi mi wystarczyć tyle wolnego ile mam :) KONTAKT: marta.mojepasje@gmail.com

RYSki - rysunkowe cuda!

RYSki - rysunkowe cuda!

Ostatnie posty

sobota, 8 października 2016

* wycieczkowe puzzle magnesowe

...uratowane przed koszem metalowe pudełko po czekoladkach stało się wycieczkowym zestawem 8 różnych układanek :) 
Niezbędny zestaw: rolka materiału magnetycznego, taśma dwustronna, wydruk ulubionego obrazka i nożyczki! :) 



wydruk naklejamy na materiał magnetyczny

tniemy na równe kwadraty
 i układanka gotowa :)
 puzzle można układać również w podróży, ponieważ trzymają się metalowego wieczka

I zestaw podróżniczy gotowy :)
 Osiem układanek w jednym zestawie :)

4 komentarze:

  1. Genialny pomysł :) U mnie takie pudełko też z pewnością by się nie zmarnowało ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ale ekstra, nie wiedziałam że można kupić taki materiał magnetyczny. świetny pomysł i nuda w podróży znika:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. musiałam sprawdzić, bo nie pamietałam nazwy :) a zwie się to "coś" FOLIA MAGNETYCZNA. U nas wykorzystywane również jako puzzle do układania na lodówce

      Usuń