o mnie

Moje zdjęcie
Częstochowa, Poland
Hobby to ważna rzecz. W związku z licznymi pasjami, które się do mnie przyplątały i nie chcą puścić, doszłam do wniosku, że ktoś w końcu powinien wynaleźć sen w pigułce. Wtedy miałabym więcej czasu na realizowanie swoich pomysłów, które wciąż kotłują mi się w głowie. Na razie musi mi wystarczyć tyle wolnego ile mam :) KONTAKT: marta.mojepasje@gmail.com

RYSki - rysunkowe cuda!

RYSki - rysunkowe cuda!

Ostatnie posty

poniedziałek, 11 lipca 2011

* patchwork...

Od dłuższego czasu fascynują mnie różnego rodzaju patchworki, quilty i tym podobne zwariowane formy.
Niestety, okazało się, iż to co wygląda na tak proste w wykonaniu, wcale takie nie jest. Począwszy od trudności ze zdobyciem właściwego materiału, przygotowaniem niezliczonej ilości odpowienich wycinków a skończywszy na właściwym ułożeniu i równym ich zszyciu...

Oczywiście dużo prościej jest wykonać patchwork mając gotowe pięknie wykrojone fragmenty z jeszcze piękniejszego materiału...na zachodzie to codzienność...u nas ta "codzienność" kosztuje jak na mój gust jeszcze zbyt dużo..

..wobec powyższego, jak na razie trwam w przygotowaniach :)

  • zbędne bawełniane koszule zostały pocięte na "prawie równe" kwadraty
(kieszonki też mogą się przydać)..


... np. do schowania maskotki (tu, nieco uboga wersja :)

  • wycinki zostały ułożone w wymyślny wzór i złożone "do kupy"...


                                                                          ... teraz czekają na moją wenę :)))

 *************************************************************

...biorąc pod uwagę moje ograniczone umiejętności, jak na razie postanowiłam zacząć od mniej skomplikowanego "wzoru" patchworku
(a raczej jego braku):

całość...

... góra

... brak ustalonego wzoru ma jednak swoje zalety :) są bardzo małe szanse, że się go zepsuje :)

Jeśli uda mi się (kiedyś) ukończyć tę męczarnię, to nie omieszkam się pochwalić :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz