o mnie

Moje zdjęcie
Częstochowa, Poland
Hobby to ważna rzecz. W związku z licznymi pasjami, które się do mnie przyplątały i nie chcą puścić, doszłam do wniosku, że ktoś w końcu powinien wynaleźć sen w pigułce. Wtedy miałabym więcej czasu na realizowanie swoich pomysłów, które wciąż kotłują mi się w głowie. Na razie musi mi wystarczyć tyle wolnego ile mam :) KONTAKT: marta.mojepasje@gmail.com

RYSki - rysunkowe cuda!

RYSki - rysunkowe cuda!

Ostatnie posty

poniedziałek, 11 lipca 2011

* pomocnik rysownika

Ponieważ w mojej szafie troszkę się nazbierało różnych różności, postanowiłam systematycznie coś z niej wyciągać :) Dziś wylosowałam "organizer" na przybory do pisania, malowania itp., który ułatwia utrzymanie porządku (a przynajmniej takie jest jego założenie :). Można go powiesić na ścianie bądź na wewnętrznej stronie drzwi szafki.

... całość ...

 ... i w zbliżeniu ...

... oczywiście ilość i jakość kombinacji jest dowolna, w zależności jakich kieszonek potrzebujemy i na co :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz