o mnie

Moje zdjęcie
Częstochowa, Poland
Hobby to ważna rzecz. W związku z licznymi pasjami, które się do mnie przyplątały i nie chcą puścić, doszłam do wniosku, że ktoś w końcu powinien wynaleźć sen w pigułce. Wtedy miałabym więcej czasu na realizowanie swoich pomysłów, które wciąż kotłują mi się w głowie. Na razie musi mi wystarczyć tyle wolnego ile mam :) KONTAKT: marta.mojepasje@gmail.com

RYSki - rysunkowe cuda!

RYSki - rysunkowe cuda!

Ostatnie posty

czwartek, 9 lutego 2012

* wieszadło na pisadła


Swego czasu zbierając różne kawałki materiałów, otrzymałam od właścicielki sklepu z wykładzinami zestaw niepotrzebnych już jej próbników. 

 

Jeden z nich od razu mi przypasował do koncepcji, która kołatała mi się od pewnego czasu w głowie, jednak do tej pory nie miałam odpowiednich materiałów na jej realizację.
 


Po powrocie do domu, darowany mi próbnik przekształciłam poprzez drobne modyfikacje w tytułowe "wieszadło na pisadła" :) 

... niech sobie leży, może się kiedyś przyda :) ...



2 komentarze:

  1. noo to trafilas na bardzo mila kobiete skoro dala ci takie cudenka! wieszak na pisadla wyszedl bardzo fajnie,troche wiekszy mozna by bylo na gazety uzyc :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) miałam szczęście, bo kobitka była tak znudzona oczekiwaniem na klientów, że w zasadzie ucieszyła się, iż mogła wykazać się jakąkolwiek aktywnością :)

      Usuń