o mnie

Moje zdjęcie
Częstochowa, Poland
Hobby to ważna rzecz. W związku z licznymi pasjami, które się do mnie przyplątały i nie chcą puścić, doszłam do wniosku, że ktoś w końcu powinien wynaleźć sen w pigułce. Wtedy miałabym więcej czasu na realizowanie swoich pomysłów, które wciąż kotłują mi się w głowie. Na razie musi mi wystarczyć tyle wolnego ile mam :) KONTAKT: marta.mojepasje@gmail.com

RYSki - rysunkowe cuda!

RYSki - rysunkowe cuda!

Ostatnie posty

środa, 28 marca 2012

* activity book_kolory

W końcu udało mi się dokończyć zaczętą dosyć dawno książeczkę do nauki kolorów, tzw. "activity book". Zauważyłam, że wbrew temu co mogłoby się wydawać, najwięcej czasu schodzi mi na przygotowanie i wykończenie, tj. przede wszystkim na równe wycięcie stronic :) i w miarę równe ich zszycie... ech gdyby nie to, praca szła by dużo szybciej :) No, ale nie da się niestety tego etapu wykluczyć :)

Książeczka ma się następująco: 

tak się prezentuje z wierzchu ...
 a to już poszczególne strony:

 
 

 Zgodnie z początkowym planem, książeczka miała być jeszcze wyposażona w karteczki z nazwami kolorów, które należałoby dopasować do odpowiedniej strony... ale to może już w następnym egzemplarzu :)

2 komentarze:

  1. Nie dziwie się, że dużo czasu schodzi ci na przygotowania skoro składa się ona z takich drobnych elementów...ale warto było.

    OdpowiedzUsuń