o mnie

Moje zdjęcie
Częstochowa, Poland
Hobby to ważna rzecz. W związku z licznymi pasjami, które się do mnie przyplątały i nie chcą puścić, doszłam do wniosku, że ktoś w końcu powinien wynaleźć sen w pigułce. Wtedy miałabym więcej czasu na realizowanie swoich pomysłów, które wciąż kotłują mi się w głowie. Na razie musi mi wystarczyć tyle wolnego ile mam :) KONTAKT: marta.mojepasje@gmail.com

RYSki - rysunkowe cuda!

RYSki - rysunkowe cuda!

Ostatnie posty

niedziela, 10 marca 2013

* misz masz


Witooojcie :) 
Tym razem kilka drobiazgów, które w końcu doczekały się "publicznego wystawienia". Pogoda ostatnio coś nie nastraja na dłubanie... wciąż pada i jest szaro..brrr.. spać się chce i tyle :(    Weny mi brak, więc skupię się na zdjęciach :)

Oto Pan Felek we własnej osobie...
i brzuszek jego :)
   Wykonała się również łódeczka, dryfująca po wzburzonych wodach kocyka...

oraz Skarpetkowy Stworek

Ponadto prezentuję wygrzebanego z dna pudła - myszona :)




Lecę kończyć to co zaczęłam - ale o tym w następnym poście :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz