o mnie

Moje zdjęcie
Częstochowa, Poland
Hobby to ważna rzecz. W związku z licznymi pasjami, które się do mnie przyplątały i nie chcą puścić, doszłam do wniosku, że ktoś w końcu powinien wynaleźć sen w pigułce. Wtedy miałabym więcej czasu na realizowanie swoich pomysłów, które wciąż kotłują mi się w głowie. Na razie musi mi wystarczyć tyle wolnego ile mam :) KONTAKT: marta.mojepasje@gmail.com

RYSki - rysunkowe cuda!

RYSki - rysunkowe cuda!

Ostatnie posty

piątek, 18 października 2013

RYS-ki ożywione! Kolorak i Luna

Każdy z nas marzy czasem, żeby mieć coś swojego, dokładnie takiego jak sobie wymyślił. Jeden marzy o super aucie, inny o locie w kosmos a jeszcze inny o swoim własnym wyimaginowanym bohaterze.

Wszyscy wiemy, że fantazja dziecięca nie ma granic. Pewnego dnia pomyślałam, czemu by nie skorzystać z tej nieograniczonej "bazy danych" i nie stworzyć czegoś co będzie wyjątkowe, zaskakujące a przede wszystkim jedyne w swoim rodzaju... 

Tak powstały zabawki "z rysunków", które nazywam "RYS-kami".

W ramach akcji "O Matko, Jesteś Kobietą", w której czynnie biorę udział, podjęłam się zadania wykonania RYSki dla wyłonionego w ramach jednego z konkursów zwycięzcy. Miało być prosto a wyszlo jak zawsze, ponieważ nadesłane prace były takie cudne. W związku z powyższym, postanowiłam przyznać dwie nagrody :) Popatrzcie jakie cuda wyrysowali Olivier i Natalia (pod spodem  RYSki):


Praca Oliviera:


Praca Natalii:



Uwielbiam robić tego rodzaju zabawki, ponieważ
można nadać im dokładnie taki charakter,  jaki wymarzył sobie mały projektant. A jaka jest radość? Tylko spójrzcie:

(zdjęcie opublikowane za zgodą Mamy Natalki)

                                     !  !  !



Jeśli chcesz sprawić swojemu dziecku niespodziankę i podarować mu ZAPROJEKTOWANĄ PRZEZ NIE ZABAWKĘ:

1. daj Dziecku kartkę i coś do kolorowania (kredki, mazaki, itp.)

2. zachęć, aby namalowało swoją wymarzoną zabawkę (cokolwiek przyjdzie mu do głowy - stworek z 5 nogami, ludek z okiem na kolanie, lalka z wariacką fryzurą, robot na kółkach, itp. - im bardziej zwariowana i dziwaczna, tym lepiej :)

3. zeskanuj obrazek bądź zrób jego zdjęcie

4. prześlij skan na mail: marta.mojepasje@gmail.com

Zapraszam do kontaktu :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz