o mnie

Moje zdjęcie
Częstochowa, Poland
Hobby to ważna rzecz. W związku z licznymi pasjami, które się do mnie przyplątały i nie chcą puścić, doszłam do wniosku, że ktoś w końcu powinien wynaleźć sen w pigułce. Wtedy miałabym więcej czasu na realizowanie swoich pomysłów, które wciąż kotłują mi się w głowie. Na razie musi mi wystarczyć tyle wolnego ile mam :) KONTAKT: marta.mojepasje@gmail.com

RYSki - rysunkowe cuda!

RYSki - rysunkowe cuda!

Ostatnie posty

niedziela, 24 listopada 2013

* cyfry i liczenie

Ponieważ Lokomotywa licznym opiniodawcom się spodobała,
 dziś nieco inna wersja z opcją "do nauki liczenia" :)

W zasadzie nie ma co pisać. Wystarczy pooglądać :)



Kolorki, cyferki, połączenia... czyli to wszystko, co "Tygrysy" lubią najbardziej :)

5 komentarzy:

  1. Pomysł rewelacyjny, a wykonanie to już bombowe :))) Bardzo sie cieszę, że tu trafiłam. Jesteś skarbnicą kreatywnych pomysłów no i ta Częstochowa do której mam sentyment...Przepadłam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki ogromniaste za uznanie :) pomysły jakoś przychodzą ale z realizacją idzie wolniej :) faza początkowa kilku innych pomysłów od pewnego czasu poleguje w różnych miejscach naszego domu :) ale nic to, jutro też jest dzień :D

      Usuń
    2. No racja, racja. Poza tym to tylko potwierdza Twoją kreatywnośc :)

      Usuń
  2. Świetny pomysł. I na liczenie i na super kolorową zabawkę.

    OdpowiedzUsuń