o mnie

Moje zdjęcie
Częstochowa, Poland
Hobby to ważna rzecz. W związku z licznymi pasjami, które się do mnie przyplątały i nie chcą puścić, doszłam do wniosku, że ktoś w końcu powinien wynaleźć sen w pigułce. Wtedy miałabym więcej czasu na realizowanie swoich pomysłów, które wciąż kotłują mi się w głowie. Na razie musi mi wystarczyć tyle wolnego ile mam :) KONTAKT: marta.mojepasje@gmail.com

RYSki - rysunkowe cuda!

RYSki - rysunkowe cuda!

Ostatnie posty

niedziela, 5 stycznia 2014

* torebki "do ręki"

Muszę się pochwalić moimi wyczynami, ponieważ duma mnie rozpiera, bo oprócz tego, że sama je wymyśliłam, skroiłam i  uszyłam, to jeszcze mi się do tego baaardzo podobają :) 

Musicie wiedzieć, iż uwielbiam bawełniane koronki!!! Te, które uda mi się pozyskać (dziękuję wszystkim hojnym darczyńcom:) staram się wykorzystywać jedynie na "słuszne cele" (może to dlatego, że stanowią dla mnie coś najbardziej wartościowego wśród moich zbiorów materiałowych). Kiedy podglądam je przez szybę sklepu pasmanteryjnego znajdującego się nieopodal naszego domu, pragnę kupić je wszystkie :) Nie to, że mam pomysł na ich wykorzystanie :) Tak, po prostu, żeby mieć i móc się nimi cieszyć. Niestety ich ceny skutecznie chłodzą moje zapędy, co w zasadzie wychodzi mi chyba na dobre, ponieważ miejsce na moje "zbiory" po prostu najzwyczajniej w świecie się wyczerpało :)

Przepadam za łączeniem kolorów takich jak biały / czarny / szary. A kiedy występują w towarzystwie koronki - jestem wniebowzięta :) Z tego też powodu, kiedy listonosz przytargał zakupiony przeze mnie filc popełniłam (oczywiście w pewnym odstępie czasu) pięć torebeczek. Moje pomysły i ich realizacja poniżej:
 

TORBA 1:



 TORBA 2:
 

 TORBA 3:


 


zdjęcia robione z tzw. "ręki' nie mają prawa być dobrymi zdjęciami :)
ale nie można im odmówić, iż są niepowtarzalne i inne niż wszystkie :)

 TORBA 4 (aktówka A4):



 TORBA 5:




Mam nadzieję, że udało mi się przekonać choć kilka osób 
do "szarych" zestawów :)

6 komentarzy:

  1. Wyszły Ci rewelacyjnie. Widziałam już kiedyś filcową kolekcję kopertówek zdobionych kolorowymi guzikami ale teraz jestem pod ogromnym wrażeniem tego, że to ręczna robota. Brawo. Warto było czekać na kolejny post. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Madziu, ogromnie dziękuję za te słowa, bo coś ostatnio jakaś apatia mnie wzięła i nie mogę się ogarnąć :) Zdaje się że dużo sprawniej funkcjonuję, jeśli jestem obligowana do pracy przez innych aniżeli przez samą siebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ja Cię obliguję tu przy świadkach do częstszego chwalenia się tutaj swoimi dziełami :)))

      Usuń
  3. Pięknie wyszły Wszystkie:)))))))) ja sobie obiecuję też uszyć....ale moja głupia maszyna nawet cienkich materiałów nie chce dobrze zszyć, a co dopiero filc...:((((( buuuuu.....

    Buziaki Kochana!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. prezentują się bardzo elegancko . Gratuluję :-)))) e.a

    OdpowiedzUsuń
  5. Łał, niesamowicie piękne torebeczki. Wyszły śliczne, każda! Jednak najbardziej w moim guście byłaby ta ostatnia, do czarnej koronki mi bliżej ;)

    OdpowiedzUsuń