o mnie

Moje zdjęcie
Częstochowa, Poland
Hobby to ważna rzecz. W związku z licznymi pasjami, które się do mnie przyplątały i nie chcą puścić, doszłam do wniosku, że ktoś w końcu powinien wynaleźć sen w pigułce. Wtedy miałabym więcej czasu na realizowanie swoich pomysłów, które wciąż kotłują mi się w głowie. Na razie musi mi wystarczyć tyle wolnego ile mam :) KONTAKT: marta.mojepasje@gmail.com

RYSki - rysunkowe cuda!

RYSki - rysunkowe cuda!

Ostatnie posty

piątek, 6 marca 2015

* wyklejanki reklamowe

Staś, jak pewnie większość maluchów ma w zwyczaju kolekcjonować rozrzucane po całej klatce gazetki reklamowe. Ponieważ zazwyczaj jest ich dosyć sporo, próbuję delikatnie odradzić mu tą formę prezentu "dla Mamy i Tatika"... Ostatnim razem zdziwił się ponieważ cała sterta gazet w jego rękach  nie wywołała u mnie rutynowego komentarza: "Staaasiuuu... nie bierz tego"... A wszystko dlatego, iż wpadł mi do głowy pomysł na wykorzystanie tego jakże barwnego papierowego "spamu".

Ponieważ Dzieć lubi ciąć, rwać, kleić itp. pomyślałam, iż możemy to wykorzystać w zabawie "Czy wiesz co gdzie powinno się znajdować w domu?".

Na tylnej stronie starych plakatów wyrysowałam różne "sprzęty" jak: stół, lodówka, szafa, łazienka, etc. Staś wycinał wszelkie znalezione w gazetkach "towary". Zadaniem było przylepienie wyciętych rzeczy w odpowiednich miejscach.

Co prawda nieco nieudolnie i pokracznie to wygląda, ale nie o to przecież chodzi. Nie wszystkie dzieci mają pokłady cierpliwości, które wykorzystują kiedy rodzić przygotowuje zabawę... Nasz Dzieć ma ich minimalne ilości, w związku z czym tempo wyjaśnienia "o co chodzi" musi być dosyć szybkie, dlatego też rysunki są nieco nieprecyzyjne :)

Nic to, ważne, że fantazja pracuje! :)

 

Do utworzonych obrazków można śmiało wymyślać przeróżne historie, 
np. o tym jakie zakupy należy zrobić, czego brakuje w szafce do przyrządzenia jajecznicy, itp.

1 komentarz:

  1. Genialna jesteś.
    Pomysł cudny i zabawa pewnie nie gorsza.
    gratuluję pomysłowości

    OdpowiedzUsuń