o mnie

Moje zdjęcie
Częstochowa, Poland
Hobby to ważna rzecz. W związku z licznymi pasjami, które się do mnie przyplątały i nie chcą puścić, doszłam do wniosku, że ktoś w końcu powinien wynaleźć sen w pigułce. Wtedy miałabym więcej czasu na realizowanie swoich pomysłów, które wciąż kotłują mi się w głowie. Na razie musi mi wystarczyć tyle wolnego ile mam :) KONTAKT: marta.mojepasje@gmail.com

RYSki - rysunkowe cuda!

RYSki - rysunkowe cuda!

Ostatnie posty

niedziela, 26 kwietnia 2015

* zgaduj zgadula

Dziś chciałam Was zachęcić do wykonania domowej sensorycznej "zgaduj zgaduli". Zabawa polega na odgadnięciu wykorzystując jedynie zmysł dotyku, jaki przedmiot został ukryty w pudle. Bardzo łatwo taką zabawkę przygotować, a frajdy co niemiara! Dlatego też ogromnie zachęcam do działania.

Nasza "zgaduj zgadula" została przygotowana ze starego pudła i niepotrzebnej koszulki (mamy z Dzieciem nadzieję, że tata się nie zorientuje :)  Rękawki odcinamy ale nie wyrzucamy, bo się przydadzą.

 

Pudło owijamy koszulką (materiałem), robimy dziury, 
a następnie doszywamy rękawki.

Teraz pozostaje tylko cichaczem umieścić w środku różne przedmioty 
(jeśli dziecko jest małe, to najlepiej takie, które zna).

Kiedy przedmioty już schowane, 
przystępujemy do grzebania i zgadywania! :)

"...mamuń... a jak mnie coś tam ugryzie???"

JEEEEEST!!!!!!!!!!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz