o mnie

Moje zdjęcie
Częstochowa, Poland
Hobby to ważna rzecz. W związku z licznymi pasjami, które się do mnie przyplątały i nie chcą puścić, doszłam do wniosku, że ktoś w końcu powinien wynaleźć sen w pigułce. Wtedy miałabym więcej czasu na realizowanie swoich pomysłów, które wciąż kotłują mi się w głowie. Na razie musi mi wystarczyć tyle wolnego ile mam :) KONTAKT: marta.mojepasje@gmail.com

RYSki - rysunkowe cuda!

RYSki - rysunkowe cuda!

Ostatnie posty

wtorek, 10 listopada 2015

* święteczne ozdoby 1

O... i to tak ze mną jest... właśnie znalazłam post - z ubiegłego roku (!!!), który gdzieś sie schował i zapomniał pokazać :) ... ale nic to, akurat na czasie, więc wrzucam :)
 
"Po różnych dziwnych doświadczeniach lat ubiegłych,  zdecydowaliśmy się zakupić niewielką sztuczną choineczkę, która jakimś cudem zmieściła się jeszcze w (starym) Staśkowym pokoiku. Po szybkiej analizie ostatnich szkód poczynionych przez naszego Najmilszego... porzuciłam bardzo szybko myśl o przystrojeniu choineczki bombkami szklanymi. Ba! nawet tzw. "plastiki" w bezpośrednim sąsiedztwie naszego Dziecia nie wzbudzają mojego zaufania...

W związku z powyższym aby choinka była choinką, a Dzieć i drzewko pozostawali w stanie nienaruszonym, postanowiłam nieco uzupełnić ubiegłoroczną kolekcję ozdóbek choinkowych.
 
Kilka dodatkowych ozdób - głównie personalizowanych filcowych choineczek - przygotowałam dodatkowo na kiermasz odbywający się w "naszym" przedszkolu.







Choineczki się spodobały.
Nic sie nie stłukło.
A kiermasz zakończył się pełnym sukcesem :)"


Teraz czas na przygotowania do akcji tegorocznej :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz