o mnie

Moje zdjęcie
Częstochowa, Poland
Hobby to ważna rzecz. W związku z licznymi pasjami, które się do mnie przyplątały i nie chcą puścić, doszłam do wniosku, że ktoś w końcu powinien wynaleźć sen w pigułce. Wtedy miałabym więcej czasu na realizowanie swoich pomysłów, które wciąż kotłują mi się w głowie. Na razie musi mi wystarczyć tyle wolnego ile mam :) KONTAKT: marta.mojepasje@gmail.com

RYSki - rysunkowe cuda!

RYSki - rysunkowe cuda!

Ostatnie posty

sobota, 26 marca 2016

"ŚCIEŻKA" sensoryczna

Swego czasu otrzymałam w podarunku wąski długi kawałek przesoczyście zielonej wykładziny... nie było opcji, żebym ją wyrzuciła... Nie wiem do dziś czemu zdecydowałam się pracować z tak ciężkim do obróbki materiałem... palce pokłute do krwi, igły połamane... ale się zawzięłam i postanowiłam przekształcić tą zieloną materię w matę sensoryczną. Mata jest dosyć długa i składa się z szeregu różnych elementów, które można poznawać za pomocą dotyku. Zdjęcia niestety nie oddają jej uroku :(






Polecam takie zabawy wszystkim maluchom. 
Dużo szybciej i w bezpieczny sposób można zapoznać się z otaczającym nas światem :)

2 komentarze:

  1. Świetny pomysł i świetne wykorzystanie wykładziny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wykładziny dywanowe to klasyczny wybór do domów, oferujący ciepło i komfort. Są szczególnie cenione za ich miękkość i zdolność do tworzenia przytulnej atmosfery. Dostępne w różnych grubościach i teksturach, pozwalają na dopasowanie do każdego wnętrza. Chociaż wymagają regularnego czyszczenia i nie są zalecane do wilgotnych pomieszczeń, to nadają się doskonale do sypialni, salonów i pokoi dziecięcych.

    OdpowiedzUsuń