o mnie

Moje zdjęcie
Częstochowa, Poland
Hobby to ważna rzecz. W związku z licznymi pasjami, które się do mnie przyplątały i nie chcą puścić, doszłam do wniosku, że ktoś w końcu powinien wynaleźć sen w pigułce. Wtedy miałabym więcej czasu na realizowanie swoich pomysłów, które wciąż kotłują mi się w głowie. Na razie musi mi wystarczyć tyle wolnego ile mam :) KONTAKT: marta.mojepasje@gmail.com

RYSki - rysunkowe cuda!

RYSki - rysunkowe cuda!

Ostatnie posty

czwartek, 6 października 2016

Gabinet lekarski

Oj spooooory czas minął od ostatniego wpisu... No, niestety tak to czasem jest, że czas goni i nie chce się rozciągać. Co zupełnie nie jest jednoznaczne z tym, że u nas nic się kreatywnego nie zadziało :) Jeśli tylko uda mi się znaleźć chwilkę postaram się jakoś podzielić naszymi pomysłami na ciekawe i radosne spędzanie wolnego czasu. 

...ostatnio jakoś się zadziało, że dosyć intensywnie i w mocno skondensowanej formie poznajemy środowisko medyczne, niestety poprzez własne doświadczenia. Na dzień dzisiejszy, możemy śmiało skonstatować, iż jesteśmy w znakomitej większości zapoznani z podstawowymi sprzętami, badaniami i procedurami... co więcej, po dzisiejszym wieczorze, możemy nazywać się Specjalistami... 

W związku z powyższym, ku ogólnej "uciesze" mieszkających u nas pluszaków, urządziliśmy w domu lazaret :) Ordynator Stanisław, objął dyżur, nie bez przyjemności wysyłając (ustawionych jak na kraj nasz przystało w niekończącej się kolejce) pacjentów na szereg badań, w tym RTG wszystkiego, głównie łamanych ogonów, USG brzuchów i oczu (?!?), wielokrotne pobieranie krwi - a co! (!). Wybrańcy poddani zostali skomplikowanym zabiegom operacji serca, nastawiania złamanej nogi czy skręcenia połamanych łokci śrubami... 

...dziecko  odreagowało :)

Dumna Ja, wyznaczona na pomoc medyczną, odpowiedzialna byłam za przygotowanie zaplecza, bynajmniej nie socjalnego :) czego efekty przedstawiamy w załączeniu.

Muszę przyznać, że ubaw był po pachy... 

z niekłamaną dumą
PRZEDSTAWIAMY GABINET DR'a STANISŁAWA

Regulowana manualnie stacja RTG dla zwierzyny przeróżnej maści, wyposażona w zestaw plastrów, bandaże, termometr, strzykawkę, etc.


Profesjonalne urządzenie do badania ultrasonograficznego
Dr. Basen podczas przygotowań do badania :)
" - Pacjent Muminek osłuchowo czysty..."
  
Elmo natomiast stan poważny (obydwie nogi w gipsie), ale stabilny...

Dla pewności cztery pobrania krwi... z brzucha... a co!

 Niektórzy połamali kości:

Płuca czyste, recepta wypisana:

Wyposażenie gabinetu:

Doktor S. wciąż dyżuruje, więc jeśli ktoś coś...

...to zapraszamy na oddział:)))))))))))))))))))))





2 komentarze:

  1. O ludu, jak ja się stęskniłam za Twoimi wpisami :) Ale gabinet wyposażony odlotowo. Co tam kolejka, skoro z każdą dolegliwością można się bez obaw udać do Dr. Stasia i na pewno coś poradzi. Widzę, że nawet najprawdziwszy stetoskop się znalazł. Gratuluję pomysłu i pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Asieńko! Ogromnie Ci dziękuję za te słowa :) czasu jak zwykle na lekarstwo... ale raz na jakiś czas postaram się cosik tu wrzucić :) A jak wiem do tego, że ktoś na to spojrzy, to motywacja jest dużo większa :)Pozdrawiamy z lazaretu!

      Usuń