o mnie

Moje zdjęcie
Częstochowa, Poland
Hobby to ważna rzecz. W związku z licznymi pasjami, które się do mnie przyplątały i nie chcą puścić, doszłam do wniosku, że ktoś w końcu powinien wynaleźć sen w pigułce. Wtedy miałabym więcej czasu na realizowanie swoich pomysłów, które wciąż kotłują mi się w głowie. Na razie musi mi wystarczyć tyle wolnego ile mam :) KONTAKT: marta.mojepasje@gmail.com

RYSki - rysunkowe cuda!

RYSki - rysunkowe cuda!

Ostatnie posty

niedziela, 2 października 2011

* dino z tasiemkami

Udało mi się dorobić "brata" dla żółwia - "DINO", który wywodzi się z tej samej "rasy", tj. posiada tasiemki do zabawy, jednak "umaszczenie" ma nieco inne :) 

Otóż i on:

tu jeszcze na stole operacyjnym ...

i po udanym "zabiegu" szycia :)

Po przeprowadzonej obserwacji śmiem donieść, iż Dino operację  przeżył całkiem nieźle.


PS. 
wszystkim poszukującym możliwego wypełnienia maskotek podpowiadam: najtańsze poduszki z IKEA sprawdzają się wybornie. Nie jest to może zbyt "humanitarne" dla poduszek... ale coś za coś :)

1 komentarz:

  1. super :) szkoda ze z dwoch stron nie jest taki puchaty bo pewnie by sie lepiej przytulalo :) ksztalt bardzo fajny :)

    OdpowiedzUsuń