o mnie

Moje zdjęcie
Częstochowa, Poland
Hobby to ważna rzecz. W związku z licznymi pasjami, które się do mnie przyplątały i nie chcą puścić, doszłam do wniosku, że ktoś w końcu powinien wynaleźć sen w pigułce. Wtedy miałabym więcej czasu na realizowanie swoich pomysłów, które wciąż kotłują mi się w głowie. Na razie musi mi wystarczyć tyle wolnego ile mam :) KONTAKT: marta.mojepasje@gmail.com

RYSki - rysunkowe cuda!

RYSki - rysunkowe cuda!

Ostatnie posty

sobota, 21 kwietnia 2012

* kolorowe kieszonki

W końcu udało mi się zakupić kolorowe filce! :) Od razu postanowiłam zrealizować pomysł, który kołatał mi się w głowie już jakiś czas. Mianowicie, wymyśliłam sobie kieszonki, które można łączyć według własnego uznania.  Ponieważ każda z nich ma "haczyk i pentelkę" można je zawieszać w różnych konfiguracjach tworząc odpowiednio długi panel. 

przykład dwóch konfiguracji

poszczególne kieszonki

W zasadzie jakby się uprzeć to "kieszonkowy domek" może sięgać
od sufitu do podłogi :)
a różnorodność kieszonek zależy tylko od naszej wyobraźni :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz