o mnie

Moje zdjęcie
Częstochowa, Poland
Hobby to ważna rzecz. W związku z licznymi pasjami, które się do mnie przyplątały i nie chcą puścić, doszłam do wniosku, że ktoś w końcu powinien wynaleźć sen w pigułce. Wtedy miałabym więcej czasu na realizowanie swoich pomysłów, które wciąż kotłują mi się w głowie. Na razie musi mi wystarczyć tyle wolnego ile mam :) KONTAKT: marta.mojepasje@gmail.com

RYSki - rysunkowe cuda!

RYSki - rysunkowe cuda!

Ostatnie posty

sobota, 9 lutego 2013

* krab

Dziś mam przyjemność zaprezentować Państwu Pana Kraba :)
Wystarczą dwie włochate rękawiczki i mamy zwierza w pełnej gotowości.
Oswojony, nie kąsa, czasem lubi się przytulić :)




W planach mam powiększanie tej rodziny i powołanie do życia
 innych stworów wodnych, ale to jeszcze chwilkę zajmie...
może za tydzień? :)

7 komentarzy:

  1. hhaha swietny pomysl!!! w zyciu bym nie wpadla na to ze z rekawiczek wyjdzie krab :D

    OdpowiedzUsuń
  2. no po prostu extra! tylko tutka brakuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudny pomysł. Wesoły krab :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniały, gdyby nie kolorek to bym pomyślała, że żywy ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak mi ten krab umknął to nie wiem:)
    Prześliczny jest:)
    Wczoraj uszyłam pierwszego Misia:)
    Lenka zachwycona:) dziś rano na Nią czekał na krzesełku:)
    jak usłyszałam - Mamusiuuuu! usiłaś mi Misia!!!!!!!:)
    To serce mi wzleciało i lata do tej pory:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak... to prawda, teraz już to rozumiem :) faktycznie jest to największa i najcudowniejsza z istniejących rodzajów motywacji :))) buźka!

      Usuń