o mnie

Moje zdjęcie
Częstochowa, Poland
Hobby to ważna rzecz. W związku z licznymi pasjami, które się do mnie przyplątały i nie chcą puścić, doszłam do wniosku, że ktoś w końcu powinien wynaleźć sen w pigułce. Wtedy miałabym więcej czasu na realizowanie swoich pomysłów, które wciąż kotłują mi się w głowie. Na razie musi mi wystarczyć tyle wolnego ile mam :) KONTAKT: marta.mojepasje@gmail.com

RYSki - rysunkowe cuda!

RYSki - rysunkowe cuda!

Ostatnie posty

wtorek, 30 października 2012

* poduszka - kwiat

Od dosyć dawna otwierając jedną z szuflad z moimi materiałowymi zdobyczami, natykam się na rzeczy "częściowo wykonane". Tak właśnie wczoraj po raz kolejny mój wzrok utknął na dziewięciu półkolach, uszytych dawno dawno z kolorowych materiałów, wypełnionych owatą i oczywiście ozdobionych tasiemkami... i tak mnie jakoś naszło, jak można by je wykorzystać! Pomyślałam, iż znakomicie będą nadawały się na płatki dwustronnej kwiatowej poduszki. Wyszło tak:


 

Zdjęcia nie są najlepszej jakości, ponieważ robiłam je w nocy, ale nie jest to ważne. 
Najważniejsze jest, iż nasze dziecię "skosztowało" tasiemek 
i uznało poduszkę za SMACZNĄ!
a to dla mnie największy komplement :)))




5 komentarzy:

  1. Ale superaśna!!:)
    Stasiek to ma szczęście:)!

    2 listopada mam wolne i będę dziergać cały dzień- już się nie mogę doczekać:):):)
    Po woli muszę robić zdjęcia dzierganek:)
    BUZIIAAAKI!!!:)
    o.

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękna podusia, wszystko co robisz jest wyjątkowe ;) Zapraszam Cię do siebie po odbiór wyróżnienia ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaka ładna podusia :DDDDD CUDNA!
    Jak mi miło, że znalazłam taki sympatyczny blog:) tym bardziej, że ja również z Częstochowy :D pozdrawiam serdecznie i idę zwiedzać dalej Twój zakątek ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. czadowa poduszka! u mnie kilkoro znajomych albo oczekuje na dziecko albo już się nim cieszy i się wybieram w odwietki. chciałam coś zrobić, chyba wezmę się za masową produkcję takich właśnie poduszek:) bardzo dobry pomysł z tymi tasiemkami!

    OdpowiedzUsuń
  5. poduszkagenialna! swietnie dobrane kolory materialow i tak dalej:)pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń